Το βίντεο είναι ο αργηγός πλέον. Τέλος. Το δε Facebook έχει ανακοινώνει πως είναι “willing to spend as much as $1 billion USD” σε original βίντεο περιεχόμενο στην πλατφόρμα του με την ονομασία Watch.
Όπως λέει η The Wall Street Journal, η εταιρία έχει σαν στόχο να δαπανήσεις $3 εκατομμύρια USD ανά επεισόδιο με έμφαση στα sitcoms. Τα νέα έρχονται μετά την ανακοίνωση πως και η Apple θα ξοδέψει $1 δισεκατομμύρια USD σε original content επίσης το 2018.
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept