Δεν είναι ΜΙΑ special edition MV F4. Είναι η τελευταία. Το MV Agusta superbike που έχει το όνομα του πρώην προέδρου της εταιρίας, και η F4 Claudio είναι το τελευταίο στάδιο σε μια καρριέρα 20 ετών. Με τις ιδέες του…

Claudio Castiglioni, το σχεδιασμό του Massimo Tamburini είναι ίσως η ομορφότερη μηχανή στην ιστορία. Από το 1985 και την εποχή της Cagiva, μέχρι την πανέμορφη Ducati 916 και μετά με την MV Agusta F4 να είναι ένα δημιούργημα πίστας, μια sportsbike υπέροχη. Στην πρώτη Castiglioni signature edition, την 2006 1,078αρα, έδινε 200 hp ίππους όταν η Suzuki GSX-R1000 είχε 160.

Αλλά, τι σημασία έχει το τεχνικό κομμμάτι. Είναι μια κούκλα.