Από τον καιρό του 1991 MX-5 Miata αυτή η Japanese εταιρία, με τον εμβληματικό της σχεδιαστή κ.Matsuda έχει κάνει ενδιαφέροντα πράγματα. Και τώρα, έχουμε την πρώτη της…
…προσπάθεια μέσα από το πρόσφατο Tokyo Motor Show. Το MX-30 EV υπόσχεται πως θα είναι ένα πιο sporty όχημα από τα άλλα ηλεκτρικοειδή αν και τα CX Mazda crossovers δεν μπορείς να πεις πως υπολείπονται.
Αυτό που όμως έχει κάνει κάποια Mazda να ξεχωρίζουν είναι οι “freestyle” όπως του RX-8. Η εταιρία ισχυρίζεται πως η λύση αυτή κάνει το MX-30 από τα πιο άκαμπτα εκεί έξω.
Οι μπροστά πόρτες ανοίγουν 82 μοίρες και οι πίσω 80 ενώ χωρίς το B-pillar το MX-30 χωρά, λένε, και τέσσερις μικρές βαλίτσες.
Κάτω από το MX-30 μια 35.5-kilowattωρας lithium-ion μπαταρία ενώ φορτίζει με Level 1 και Level 2 επιλογές και υπάρχει και combination-spec DC fast-charger.
Το MX-30 έχει ενσωματώσει στο σύστημα που η εταιρία ονομάζει e-Skyactiv και regenerative braking με κάτι που ονομάζει “fore-aft G-force control” για καλύτερη στροφή ενώ το G-Vectoring Control ελέγχει τις πλάγιες μετατοπίσεις και μειώνει το body roll. ΛΟΓΙΚΑ, θα είναι ευχάριστο στο δρόμο.
Τα MX-30 θα έχουν τέλος και το σετ ασφαλείας Mazda i-Activsense με lane-keeping assist, blind-spot monitoring και automatic emergency braking για πεζούς όπως και nighttime and bicycle detection – για αποφυγή συγκρούσεων σε διασταυρώσεις.
Το MX-30 θα φτάσει δε πρώτα Ευρώπη μεριά λένε. Για να δούμε!