Όταν λανσαρίστηκε το 2014 από τη BMW ήταν το πρώτο plug-in hybrid όχημα της εταιρίας αλλά και το πρώτο στην ουσία…
…υπεραυτοκίνητο επιδόσεων με τεχνολογία υβριδική μαζικής παραγωγής. Με μια lithium-ion μπαταρία αλλά και έναν τρικύλινρο κινητήρα φτάνει τα 100 σε μόλις 4.4”. Έξι χρόνια μετά η BMW δεν τα πήγε και άσχημα. Πούλησε 20,000 με αρχική τιμή τα $147,500!
Τώρα όμως είμαστε στην εποχή της Tesla και του Audi E-tron GT ενώ η εταιρία με το i4 να έρχεται το 2021 εστιάζει στα fastback sedan που είναι πλήρως ηλεκτρικά.
Και μιλάμε για αυτονομία 600χλμ και φόρτιση 80% σε 35 λεπτά.