Η Honda λανσάρισε αυτή την υπέροχη, εμβληματική σχεδιαστικά μηχανή, τη CB750, το 1969. Και ναι, άλλαξε για πάντα αυτό που ονομάζουμε “μηχανή”. Τέσσερις σε σειρά κύλινδροι, θέση οδήγησης που έγινε γνωστή ως…
…Universal Japanese Motorcycle, ενώ από μια τέτοια μηχανή έγινε… ‘θεσμός’ ο όρος superbike για την Honda των 750κ.εκ. Έξι και κάτι δεκαετίες μετά, ναι έξι, η Honda μας ρίχνει τα μούτρα την CB-F. Ναι, είναι ένα concept και ναι, ΔΕΝ είναι τόσο τολμηρός ο τρόπος που παίρνει τη συνταγή της CB, αλλά είναι όμορφη.
Η CB-F θα έχει έναν 998κ.εκ υδρόψυκτο τετρακύλινδρο με όλα τα σύγχρονα σχεδιαστικά δομικά στοιχεία φυσικά. Αλλά με λεπτομέρεις από τις CB750F και CB900F των 1980s, απλά είναι ποίημα. Πρωτότυπο ναι, αλλά βάζουμε στοίχημα πως σύντομα θα είναι σε εκθέσεις.