Στην εποχή του ‘ψηφιακού πρωτοτύπου’ είναι αλήθεια πως δεν έχουμε δει με μεγάλη ακρίβεια ΠΩΣ ακριβώς γίνεται η ανάπτυξη έτσι. Πως δηλαδή αφήνουν οι εταιρίες σχεδόν στην…

…τελευταία στιγμή την κατασκευή ‘φυσικών’ πρωτοτύπων, ώστε να έχει ‘τελειώσει’ ο σχεδιασμός πολύ νωρίς σε πολλά του στοιχεία.

“We’re actively working together with 50,000 components in CAD and we can perform thousands of virtual tests and analysis faster than ever.” λέει ο κ.Pete Germanowski, Sikorsky Senior Engineer.

Το RAIDER X® που είναι το πρωτότυπο της Lockheed Martin για το πρόγραμμα Future Attack Reconnaissance Aircraft (FARA) από τη μια, και το DEFIANT, που είναι η απάντηση των Sikorsky και Boeing στις απαιτήσεις του tuture Long-Range Assault Aircraft (FLRAA) είναι μερικά παραδείγματα.

Σχεδιασμό ‘ολόκληρου’ του αεροχήματος (digital engineering) έχουν χρησιμοποιήσει όπως εξηγούν και στο HH-60W Combat Rescue Helicopter αλλά και στο πανάκριβο CH-53K Heavy Lift Helicopter.

Δείτε πως το περιγράφει η αμερικανική εταιρία.