Είναι ένα… κύκνειο άσμα για τους V12; Ελπίζουμε όχι αλλά ακόμη και έτσι με τις Competizione και Competizione A -το ανοιχτό μοντέλο- αυτά τα ποιήματα σε 4 τροχούς είναι ένας αέρας που σε κάνει να…

…ανασαίνεις! Κατώ από το καπό της 812 Competizione ο ατμοσφαιρικός παρακαλώ V12 με τα 6.496 κ.εκ. που φτάνει στους 830 ίππους -λες και οι 800 της ‘κανονικής’ Superfast δεν μας έφταναν.

Μιλάμε για δύναμη μέχρι τις 9.500 στροφές ανά λεπτό, για 692 Nm ροπή και ΜΟΝΟ κινητήρα: όχι αυτό δεν είναι υβριδικό. Ευτυχώς.

Υπάρχουν και αλλαγές στο αυτοκίνητο πέρα από τον νέο κινητήρα με μειωμένο κατά 38 κιλά βάρος και έτσι είμαστε ΜΟΛΙΣ στα 1.487 κιλά!

Το κιβώτιο 7 ταχύτητες με αυτόματο διπλό συμπλέκτη που τώρα αλλάζει πιο γρήγορα τις ταχύτητες, τα ελαστικά ειδικά φυσικά για το μοντέλο Michelin Pilot Sport Cup 2 R ενώ τα 200 χλ/ώρα έρχονται σε 7,5” και η τελική είναι στα 340 χλμ./ώρα.

Η εμφάνιση; Νέος προφυλακτήρας, νέο πάτωμα, νέες πλαϊνές ποδιές, μεγάλοι αεραγωγοί, διαχύτης racing και βέβαια η έκδοση… cabrio!

Όπως ακούγεται θα φτιαχτούν 990 μόλις Ferrari 812 Competizione με τις 812 Competizione Α να είναι μόλις 499. Στα 499.000 και 578.000 ευρώ αντίστοιχα στην Ιταλία, αλλά έχουν όλα τα τεμάχια πουληθεί.

Κρίμα.