Η εταιρία ονομάζει τη νέα της φιλοσοφία sensual tech. Και αυτό είναι το μεγάλο όπλο της εταιρίας στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα CMF-EV του Nissan Ariya, το ολόφρεσκο μοντέλο της εταιρίας έχει μια μπαταρία με πάχος μόλις 110 χιλιοστά, 40% μικρότερη από εκείνη του Zoe. Μιλάμε για μπαταρία που η εταιρία αποκαλεί “the thinnest on the market”….
…right now.
Το χεράκι της έχει βάλει η LG και τα κύτταρα είναι ιόντων-λιθίου NMC. Περισσότερο νικέλιο και λιγότερο κοβάλτιο για μεγαλύτερη πυκνότητα ενέργειας. Το ένα μοντέλο είναι 40 kWh για 300 χιλιόμετρα και το άλλο 60 kWh για 470.
Το μοτέρ είνααι EESM, μπροστά και ζυγίζει 145 γραμμάρια μαζί με τον συμπλέκτη ενώ είναι 10% πιο ελαφρύ από εκείνο του Zoe. Δύο εκδόσεις, η μια με 130 PS και 250 Nm που σημαίνει 128 ίππους και η άλλη με 218 PS και 300 Nm που σημαίνει 215 ίππους. Με τη δεύτερη τα 100 χιλιόμετρα έρχονται σε 7.4 δευτερόλεπτα.
Τέσσερα επίπεδα regenerating braking ενώ το Megane E-Tech Electric είναι φτιαγμένο και για τα κρύα αφού έχει και μια ειδική αντλία θερμότητας. Με την ενέργεια που ανακτάται ζεσταίνεται η καμπίνα και για τον σκοπό αυτό βοηθούν μπαταρίες υδρόψυκτες και το σύστημα κίνησης.
Συμβατό με μιας και τριών φάσεων AC φόρτιση από 2.3 έως 22 kilowatt, μπορεί να φορτίζει και με 130 kilowatt DC φορτιστή. Μέχρι και 300 χιλιόμετρα WLTP εμβέλειας με μισή ώρα φόρτισης από 130-kilowatt DC fast-charging σταθμό παρακαλώ.
Αισθητικά έχει στοιχεία crossover αν και είναι hatchback, ενώ το εσωτερικό κάνει άλμα σε σχέση με το ‘κανονικό’ Megane με εντυπωσιακό infotainment και digital instrument cluster σύστημα.