Αυτό είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό compact SUV της εταιρίας. Το όνομά του είναι BZ4X. Το όχημα χρησιμοποιεί ένα yoke αντί για τιμόνι, έχει…
…σύστημα Toyota steer-by-wire system, και η εταιρία ισχυρίζεται πως μπορεί να κάνει ακόμη και U-turns -“The yoke only needs to turn up to 150 degrees from side to side”- χωρίς μεγάλη κίνηση στα χέρια.
Η Toyota είχε αρχικά παρουσιάσει το BZ4X στο Shanghai Auto Show φέτος και είπε πως θα ετοιμάσει μέχρι και 15 νέα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία μέχρι το 2025.
Το BZ4X θα κατασκευάζεται σε μια ευέλικτη πλατφόρμα που η εταιρία μοιράζεται με την Subaru, την e-TNGA που συνδυάζει, steer-by-wire system, all-wheel drive, regenerative braking και βελτιωμένη ορατότητα. Η Toyota λέει πως το BZ4X θα κυκλοφορήσει σε όλο τον πλανήτη μέχρι τα μέσα του 2022 ενώ η Subaru ετοιμάζει τα δικά της ηλεκτρικά με βάση την πλατφόρμα e-TNGA.
Αν ΔΕΝ σας αρέσει το τύπου-ΚΙΤΤ σύστημα διεύθυνσης yoke, το BZ4X μπορεί να πάρει και κανονικό τιμόνι.
Το εξωτερικό είναι μεν φουτουριστικό αλλά δεν απέχει σε μέγεθος από ένα Toyota RAV4.
Θα διαλέγεις ανάμεσα σε ένα 201 ίππων εμπροσθοκίνητο, ένα 215hp all-wheel-drive με 310 ή 286 μίλια ανά φόρτιση σε μέτρηση WLTC.
Κάτω από το ‘καπό’ ‘ένα 71.4kWh battery pack όπως του Volkswagen ID 4 και του Nissan Ariya. Αν θέλεις βάζεις και ηλεκτρική οροφή που παρέχει το “equivalent to 1,800 km of driving distance per year” ενώ υπάρχει και bidirectional, vehicle-to-home φόρτιση όπως το Hyundai Ioniq 5 και το Ford F-150 Lightning.
Η Toyota θα επενδύσει $13.6 σε τεχνολογίες μπαταρίας τα επόμενα χρόνια με $9 μόνο για την παραγωγή.