Η εταιρία έκανε το φρεσκαρισματάκι της για το νέο αυτό έτος. Με τα νέα Model 3/Y αυτό που είδαμε είναι πως πια χρησιμοποιείται μια…
…μπαταρία Li-Ion για την low-voltage χρήση αντί για την κλασική 12-voltη, ότι έγινε και για την σειρά S/X. Η νέα μπαταρία είναι πιο ελαφριά και compact αν και υπάρχει ένα θέμα για τα συρόμενα μέσα όπως τα τρέιλερ.
“Our new Li-Ion low voltage battery requires a new power conversion adapter to be compatible with 12-volt trailer power. Once this adapter is available in mid-2022, customers will be able to retrofit their vehicles to re-supply 12V power to their trailers if they desire,” λέει για το θέμα ένα Tesla memo που μοιράστηκαν από το Drive Tesla Canada.
Trailer Auxiliary (tow hitch enabled vehicles): It's been disabled. New 12 LV Li-ion battery requires a new power conversion adapter to be compatible with 12-volt trailer power. Adapter will be available in Mid-2022 & owners can retrofit then. Trailer lights/brakes not impacted.
— Sawyer Merritt (@SawyerMerritt) January 7, 2022
Το θέμα εδώ είναι πως π.χ το Model Y θα μπορεί να σύρει το τροχόσπιτο αλλά ΟΧΙ να δίνει ενέργεια για κάμπινγκ στο trailer. Εδώ το ζήτημα είναι πως τέτοια μοντέλα διαφημίζονται ως τεράστιες μπαταρίες για off-grid περιπέτειες.
Η νέα μπαταρία είναι 15.5 volt ενώ στις αλλαγές έχουμε και την επιλογή ενός high-performance μοτέρ για το Tesla Model 3 Performance, νέο infotainment σύστημα για το Model 3 με νέα AMD Ryzen-based MCU αλλά και νέο user interface από τα Model X και Model S.
Νέο είναι και το laminated γυαλί που δίνει καλύτερη ηχητική απομόνωση, ενώ νέο είναι και το “Superhorn” σύστημα που συνδυάζει alarm και εξωτερικό ηχείο σε μια μονάδα.
Τα ανανεωμένα μοντέλα θα φτιάχνονται αρχικό μόνο στο νέο Gigafactory 4 στο Βερολίνο.