Πως συμπεριφέρθηκε το νέο BMW i4, ένα από τα δυνατά χαρτιά στη γκάμα της BMW lineup στο τεστ αποφυγής; Το τετράθυρο coupe ήδη…
…πριν από λίγες ημέρες είχε ποινή με το i4 στα EuroNCAP crash test να παίρνει τεσσάρων αστέρων rating αλλά εκεί στο διάσημο πια km77.com είπαν να το δοκιμάσουν και στο “moose test”, το τεστ ταράνδου δηλαδή.
Το τεστ θυμίζουμε είναι ίδιο και για μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα ICE, αλλά και για τα ηλεκτρικά.
Να θυμίσουμε πως η δοκιμή αυτή είναι standard με τις νόρμες ISO 3888-2:2011 και ΓΕΝΙΚΑ, μέχρι στιγμής τα ηλεκτρικά τα πάνε καλύτερα από τα ICE αν και τα EV που έχουν ως βάση του κάποιο ICE μοντέλο τα πάνε κάπως χειρότερα.
Πάμε να δούμε το BMW i4, με το eDrive40 να φτάνει μόνο τα 73 από τον στόχο των 77 ΑΛΛΑ, το i4 να μην είναι ασφαλές χωρίς το electronic stability software και να τα πηγαίνει πολύ χειρότερα από το Tesla Model 3 που πέτυχε και τα 83 χλμ/ώρα όπως και το Tesla Model Y όπως και να τα πηγαίνει χειρότερα από το Kia EV6 που πήγε στα 78. Αυτά είναι φτιαγμένα μοντέλα από την αρχή για EV πώληση ενώ το i4 βασίζεται στο BMW 4 Series Gran Coupe.