Δύο νέα σχέδια για αεροσκάφη αποκάλυψε η ασταμάτητη Korea Aerospace Industries (KAI) στην έκθεση DX Korea 2022. Οι Κορεάτες που έχουν πάρει…
…φωτιά έδειξαν στο κοινό αρχικά το KF-21N. Μια πιθανή carrierborne, για αεροπλανοφόρο δηλαδή εκδοχή του KF-21 Boramae. Η KAI είχε προτείνει όμως το KF-21N ως το βασικό αεροσκάφος του ακυρωθέντος αεροπλανοφόρου της Republic of Korea, του CVX και άρα σήμερα τουλάχιστον, το KF-21N είναι απίθανο να δει το φως της ημέρας.
Το δεύτερο όμως αεροσκάφος έχει την ονομασία MC-X “Orca” και η KAI το προτείνει για το πρόγραμμα tactical airlift της Αεροπορίας της χώρας.
Οι άνθρωποι της KAI είπαν πως διαθέτουν την τεχνολογία για το MC-X που έρχεται σε μια θετική για αυτούς συγκυρία. Η ROKAF βλέπετε επιθυμεί να αποκτήσει αεροσκάφη heavy tactical airlift και το C-17 Globemaster III ΔΕΝ είναι εδώ και καιρό σε παραγωγή.
Το KAI MC-X όμως δεν θα ήταν φυσικά οικονομικά βιώσιμο με 3 αεροσκάφη σε παραγγελία κει έτσι οι άνθρωποι της εταιρίας παρουσίασαν την “Όρκα” ως multipurpose πλατφόρμα για να αντικαταστήσει και τα 16x C-130H/J Hercules και τα 20x CN-235 της χώρας όπως και τα αεροσκάφη του Ναυτικού, τα 16 P-3C/K Orion αλλά και τα CL-600 της Ακτοφυλακής της χώρας.