Gadgetfreak :: Not Just Tech
futuristas / iDea, tech talk / science

Σχέδια για την εποχή της ανθρωποκεντρικής κινητικότητας

Τι θα είναι η κινητικότητα στη εποχή που έρχεται; “Τα αυτοκίνητα Αυτόνομης Οδήγησης είναι από τα πιο συναρπαστικά θέματα στα οποία μπορείς να εργαστείς σήμερα. Χάρη στα δεδομένα από τα data center σήμερα μπορούμε να λύσουμε προβλήματα. Σήμερα όλοι μας κρατάμε ένα κινητό που είναι πιο ισχυρό από έναν υπερυπολογιστή 20ετίας”, ανέφερε…

…μιλώντας στο 9ο Technology Forum στη Θεσσαλονίκη ο κ.James Kuffner, Chief Executive Officer της Woven Planet Holdings και Chief Digital Officer της Toyota Motor Corporation της Ιαπωνίας. “Σήμερα μιλάμε για την ανθρωποκεντρική κινητικότητα. Στην Τoyota έχουμε ένα ακρωνύμιο, το CASE που αναφέρεται στα “Connected” αυτοκίνητα με τα υπόλοιπα γράμματα να αντιστοιχούν στην “Autonomous / Automated” οδήγηση, στο “Shared”, το διαμοιρασμένο δηλαδή και στο “Electric”, το ηλεκτρικό. Είναι τεχνολογικές καινοτομίες σε αυτές τις περιοχές που αλλάζουν σε σημαντικό βαθμό την έννοια της αυτοκίνησης” ανέφερε ο κ.Kuffner που σχολίασε και το ζήτημα της Αυτόνομης Οδήγησης.

“Πολλοί λένε πως η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αναλάβει όλη την οδήγηση. Δεν είμαστε ακόμη εκεί. Τα καλά νέα είναι πως με την τεχνολογική εξέλιξη σε υπολογιστική ισχύ κ.ο.κ θα φτάσουμε και εκεί”, προσέθεσε το στέλεχος της ιαπωνικής εταιρείας που μίλησε για τεχνολογίες για κοινότητες πιο ασφαλείς και ικανές, το “πως θα μπορούμε να ενισχύσουμε την ανθρώπινη δυνατότητα (σ.σ Αmplify Human Potential). Ο κ. Kuffner σημείωσε πως ήδη από το 2016 η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε πως θα γίνει “εταιρεία ανθρώπινης κινητικότητας και όχι εταιρία αυτοκινήτων”.

“Η τεχνολογία βασίζεται στην Αντίληψη, την Πρόβλεψη και τον Σχεδιασμό. Σε όλα αυτά το κρίσιμο στοιχεία είναι τα δεδομένα και ειδικά η ποικιλία των δεδομένων. Το καλό είναι πως με την τεχνολογία “Machine Learning” είναι πως μπορείς να έχεις ένα πιο στιβαρό περιβάλλον δεδομένων”, εξήγησε αναφερόμενος στις τεχνολογίες που απαιτούνται για να υπάρξει η εξέλιξη αυτή ο Chief Digital Officer της Toyota Motor Corporation της Ιαπωνίας που όμως τόνισε πως η εξέλιξη δεν είναι αυτοσκοπός.

“Δεν θα πρέπει να ετοιμάζουμε τεχνολογία μόνο και μόνο για την τεχνολογία. Θα πρέπει να την ετοιμάζουμε για να εξυπηρετούμε τις ζωές και να διατηρούμε τις ανθρώπινες ζωές. Στόχος είναι να υπάρχει μια ελευθερία στην κίνηση για όλους κάθε ηλικίας, κινητικότητα που στο μέλλον μπορεί να μην αφορά αυτοκίνητα”, ανέφερε ο κ. Kuffner που εξήγησε πως για τον στόχο αυτό οι εταιρίες για τις οποίες εργάζεται ετοιμάζουν και εκτιμούν πως θα είναι έτοιμη σε δύο χρόνια μια νέα πρότυπη πόλη που θα λειτουργήσει και σαν πεδίο δοκιμών όλων αυτών των τεχνολογιών, η “Woven City” ενώ ήδη μάλιστα οι νέες τεχνολογίες της πόλης αυτής δοκιμάζονται σε ένα Ψηφιακό Δίδυμο (σ.σ Digital Twin) της.

Ο Chief Digital Officer της Toyota Motor Corporation ρωτήθηκε και για τους φόβους που εκφράζονται σε κοινωνίες σχετικά με αυτές τις τεχνολογικές επαναστάσεις. “Θα αντικαταστήσει η Τεχνητή Νοημοσύνη τους ανθρώπους; Υπάρχει μεγάλος φόβος. Πρέπει όμως να σκεφτόμαστε πως η ΤΝ είναι ένα εργαλείο που θα μας βοηθάει. Αν στο μέλλον οι μισές εργασίες θα γίνονται από ρομπότ, δεν θα ήταν όμορφο εμείς οι άνθρωποι να εργαζόμαστε πια μόνο 20 ώρες και τις υπόλοιπες ώρες π.χ να κάνουμε κάτι καλό στην κοινωνία; Στόχος μας είναι η Υγεία και Ευτυχία για τους ανθρώπους και τον πλανήτη”, απάντησε ο κ. Kuffner.

“Ο στόχος είναι οι άνθρωποι να κάνουν λιγότερο εργασίες που εμπίπτουν στις κατηγορίες εργασιών που ονομάζουμε με τα λεγόμενα τρία D: Ανιαρό (Dull), βρώμικο (Dirty) και επικίνδυνο (Dangerous). Να δώσουμε περισσότερο χρόνο να κάνουν οι άνθρωποι αυτά που αγαπούν αλλά και να κάνουν πιο παραγωγικά αυτές τις εργασίες που πρέπει να κάνουν”, ανέφερε ο Chief Executive Officer της Woven Planet Holdings.

Σωτήρης Κυριακίδης

Related posts

2021 Mercedes-Benz EQA Electric Compact SUV

gadgetfreak
4 years ago

Το νέο AbramsX άρμα της General Dynamics Land Systems

gadgetfreak
2 years ago

Polaroid is back – η πρώτη Ιmpossible Project I-1

gadgetfreak
9 years ago
Exit mobile version