Μια από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις οπλικών συστημάτων και αμυντικής τεχνολογίας, η «AUSA 2022» γίνεται στις ΗΠΑ και η Boeing δείχνει το νέο Apache AH-64E…
…της στην επονομαζόμενη διαμόρφωση V6 (Version 6) που ενσωματώνει πολλές αναβαθμίσεις σε στοιχεία του ελικοπτέρου που, όπως λέει, το κάνουν πιο αποτελεσματικό, την “the final planned modernization of the aircraft, replacing the AH-64D Apache attack helicopters.”
ΔΕΝ είναι η έκδοση με τους νέους κινητήρες Τ901 και τις σχεδιαστικές ίσως αλλαγές που έχουν προταθεί στο παρελθόν αλλά εδώ υπάρχουν τεχνολογικές κυρίως αναβαθμίσεις.
Έχουμε αύξηση του βεληνεκούς έρευνας κ.ο.κ του ραντάρ χιλιομετρικού κύματος Longbow από τα 8 στα 16 χιλιόμετρα, καλύτερο εντοπισμό και στόχευση θαλάσσιων στόχων και πιο αποτελεσματική λειτουργία σε συνεργασία με drone, την MUMT-X (Manned-Unmanned Teaming-Extended)δυνατότητα.
Βελτιωμένο είναι και το σύστημα ζεύξης δεδομένων Link-16 με μεγαλύτερη δυνατότητα ανταλλαγής δεδομένων καθώς και τα ηλεκτρονικά γίνονται πιο ισχυρά στο σύνολο τους ενώ, όπως σε όλα, στο κορυφαίο επιθετικό ελικόπτερο θα υπάρχουν και στοιχεία Τεχνητής Νοημοσύνης κ.ο.κ για πιο εύκολη εργασία από τους χειριστές.
Από το γράφημα που δημοσίευσε η αμερικανική Boeing προκύπτει εμφανής αύξηση του φόρτου μάχης (αποστολής) κάτι που είναι εξαιρετικά σημαντικό για την μαχητική ισχύ και ισχύ πυρός του ελικοπτέρου.
Με τον νέο “Ινδιάνο” θα συνεργάζεται και νέα έκδοση του βλήματος AGM-114 Hellfire II, του AGM-114R του αναβαθμισμένου που θα μπορεί να χτυπήσει στα 33 χιλιόμετρα από 11 χιλιόμετρα χάρη σε συνεργασία με UAV αλλά και όχι μόνο.
H εταιρία θέλει πάντως να προσθέσει σε επόμενη έκδοση τον κινητήρα που έχει προκύψει από το πρόγραμμα Ιmproved Turbine Engine και μια ‘ραχοκοκκαλία modular mission system”, το Modular Open Systems Approach (MOSA) ώστε ο Στρατός των ΗΠΑ να μπορεί να κουμπώνει νέους αισθητήρες και φορτία χωρίς να χρειάζεται μεγάλης κλίμακας ανακατασκευή του ελικοπτέρου όπως είπαν στην έκδοση.
Αυτός ο νέος κινητήρας δε, ο General Electric T901 από το Improved Turbine Engine Program (ITEP) έχει ολοκληρώσει τη φάση “first engine to test” (FETT) τον Ιούλιο και αναμένεται να αρχίσει δοκιμές σε πτήση σύντομα ώστε να είναι έτοιμος και για το Future Attack Reconnaissance Aircraft (FARA) πρόγραμμα αλλά και για νέες εκδόσεις UH-60 Black Hawk και Apache με πολύ μεγαλύτερη ισχύ, οικονομία και εμβέλεια για τα μοντέλα.
Μια τέτοια έκδοση θα μπορεί και να χρησιμοποιεί τους tubular launch containers του συστήματος Common Launch Tubes (CLT) που μπορεί να μεταφέρει πολλά πυρομαχικά όπως και air-launched drones ενώ στο παρελθόν έχει δοκιμαστεί και το σύστημα της Raytheon με το high-energy laser directed energy όπλο.
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept