Ο – καλός – χαμός γίνεται εκεί έξω στον τομέα της personal mobility. Και ειδικά στην Ευρώπη, τα δίτροχα, τα EVs κάθε είδους όπως τα e-bikes, e-scooters, e-motorcycles παίρνουν ταχύτατα τη θέση των…
…εσωτερικής καύσης ICE (Internal Combustion Engine) οχημάτων.
Αυτό είναι το μοντελάκι της Seat, η MÓ series. Είναι πέντε μοντέλα, το MÓ 125 ηλεκτρικό σκούτερ από την EICMA 2022, το SEAT MÓ 125 Performance μεταξύ αυτών.
Η εταιρία έχει πλέον και το MÓ 50. Σε πολλές χώρες δε μπορούν να το κινήσουν ακόμη και 14χρονα ενώ ο Lucas Casasnovas, Seat MÓ Director το σχολιάζει: “The Seat MÓ 50 brings electric urban mobility to a new generation of riders that enjoys the freedom of moving around the city with no emission and no noise.”
Το ‘μηχανάκι‘ έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 4 kW (5.3 ίπποι) με 7.3 kW (9.8 ίπποι) peak power και 100 Nm και τελική 45 χλμ/ώρα.
Η αποσπώμενη μπαταρία των 5.6 kWh ιόντων λιθίου κάνει τη δουλειά ενώ το MÓ 50 με αυτήν φτάνει τα 172 χιλιόμετρα ανά φόρτιση σε Eco mode. Ανάλογα το δίκτυο φορτίζει σε έξι με οκτώ ώρες στο σπίτι. Υπάρχουν δε τρία mode: City, Eco και Sport με το τελευταίο να δίνει την τελική σε 3.8 δεύτερα.
Το μοντελάκι θα μπει σε παραγωγή τον Γενάρη ενώ από χρώματα έχουμε… δύο: Barcelona Grey και Tarifa Blue.