Είναι γνωστό εδώ και χρόνια πως η Toyota έχει πολλές επιφυλάξεις σχετικά με τον εξηλεκτρισμό της αυτοκίνησης. Η εταιρία και ειδικά ο Akio Toyoda…
…πιστεύουν πως οι καταναλωτές πέρα από τα ηλεκτρικά με μπαταρίες οχήματα θα πρέπει να έχουν και άλλες επιλογές. Για να δώσει λοιπόν έμφαση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης με βιώσιμα καύσιμα, η Toyota έφτιαξε μια παραλλαγή του AE86 sports coupe της που κινείται με υδρογόνο και το έδειξε στο Tokyo Auto Salon.
Το AE86 μάλιστα αυτό το έφτιαξε μαζί με μια ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου. Τα δε οχήματα παραμένουν με χειροκίνητο κιβώτιο ενώ το ήσυχο AE86 με το κινητήριο σύνολο από το υβριδικό Toyota Tundra pickup και την μπαταρία από το Prius Prime PHEV με τους 48 ίππους από την μπαταρία των 13.6kWh, έμοιαζε ισχνό δίπλα στην έκδοση με το υδρογόνο.
Αν και η εταιρία δεν προσφέρει ακόμη ένα τέτοιο κιτ στην αγορά, μέρος της προσπάθειας έγινε ώστε να αποδειχθεί πως είναι εφικτό, όπως με το AE86 υδρογόνου, πως είναι εφικτή η μετατροπή τέτοιων οχημάτων.