Αν θέλεις ακόμη μικρότερο βάρος άστο… μαύρο! Η Mercedes επέστρεψε στο μαύρο με τη νέα W14 της αφού αποκάλυψε το μονοθέσιο…
..που πιστεύει πως έχει λύσει τα προβλήματα της περσινής W13. Η ιδέα μάλιστα για τη ‘γύμνια’ του ματ κάρμπον ήρθε από την δεκαετία του 1950 όταν η τότε ομάδα αφαιρώντας το λευκό χρώμα για λόγους βάρους είχε αποκαλύψει το γυμνό αλουμίνιο και είχαν έτσι εμφανιστεί τα «ασημένια βέλη».
Ναι, το αυτοκίνητο έχει ξανά ποντάρει στην σχεδιαστική ιδέα των πολύ λεπτών πλευρικών αεραγωγών αλλά δείχνει και είναι σε πολλά διαφορετική με νέο κάλυμμα κινητήρα, νέο δάπεδο που είχε τόσα θέματα πέρυσι, άλλο πιο ελαφρύ σασί, νέα γεωμετρία εμπρός ανάρτηση, βελτιωμένη ψύξη και μια αεροδυναμική που δείχνει διαφορετική ακόμη και στη… μύτη.
Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes-AMG F1 W14 E Performance, Μάικ Έλιοτ μίλησε για έναν χειμώνα επανεκκίνησης και διαχείριση του προϋπολογισμού πιο βελτιωμένη οπότε πάμε να δούμε τι θα κάνουν φέτος τα…μαύρα πια ‘βέλη’.
Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν 23 Φεβρουαρίου με το τριήμερο στο Μπαχρέιν ενώ το πρώτο GP της σεζόν θα λάβει εκεί χώρα στις 3 με 5 Μαρτίου.