Αυτό είναι το νέο ‘διαστημόπλοιο’ της εταιρίας. Και την ίδια ώρα μια υβριδική, αλλά και πιο ισχυρή Lamborghini στην ιστορία. Η Revuelto που λέτε διαθέτει 1.015 ίππους, δεν στερείται ενός ατμοσφαιρικού V12 κινητήρα, αλλά, έχει…
…και τρεις ηλεκτροκινητήρες! Είναι η νέα Aventador που είναι και η πρώτη ιστορικά Lamborghini με ηλεκτρικά πνευμόνια. Δίνει 1.015 ίππους, διαθέτει και θερμικό κινητήρα όπως είπαμε με 6,5 λίτρων χωρητικότητα και σχεδιασμό V στο κέντρο ενώ ο ένας ηλεκτροκινητήρας είναι ‘μαζί’ με το νέο κιβώτιο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη που βρίσκεται πίσω από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Τι έχει εκεί όπου ήταν το τούνελ μετάδοσης; μια μπαταρία ιόντων λιθίου για τους ηλεκτρικούς κινητήρες.
Ο θερμικός κινητήρας είναι ο L545, ζυγίζει μόλις 218 κιλά που είναι λιγότερα από εκείνα της Aventador και αποδίδει 825 ίππους με ροπή στα 725 Nm.
Το plug-in υβριδικό σύστημα όμως του ταύρου της Revuelto σημαίνει πως ο V12 κινεί τους πίσω τροχούς και οι δύο ηλεκτροκινητήρες τον καθέναν από τους εμπρός: συνδυασμένη μέγιστη ισχύ έχουμε λοιπόν στους 1.015 ίππους.
Οι ηλεκτροκινητήρες ζυγίζουν 18,5 κιλά ο κάθε ένας με 110 kW και χρήση torque vectoring, ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητά 3,8 kWh και μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε 30 λεπτά.
Η Lamborghini LB744 βασίζεται στο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη των 193 κιλών, επίτευγμα για την εταιρία, ενώ όπως είχαμε δει στα teasing, ατού είναι και το νέο μονοκόκ σασί της Lamborghini που είναι ΟΛΟ carbon.
Χάρη στον νέο σχεδιασμό έχει περιορισμένο βάρος κατά 10% σε σύγκριση με εκείνο την Aventador, υψηλότερη κατά 25% στρεπτική ακαμψία, ενώ τα ανθρακονήματα που χρησιμοποιούνται για τα εμπρός πια τμήμα κάτι άλλο από το μεταλλική σκέλος που είχε η τελευταία Aventador.
Πόσο; Λένε πως θα ξεκινά από 450.000 ευρώ κάπου, πιο ακριβή από την πιο ακριβή αντίστοιχη Ferrari.