Η διάδοχος της Chiron έπρεπε να υπάρχει. Και εκεί έξω, η Bugatti την ετοίμασε και για το όνομα της εμπνεύστηκε από την ορολογοποία και της έδωσε το όνομα Tourbillon.
Η εταιρία αποφάσισε δε να εφαρμόσει αρχές ακρίβειας όπως στην ορολογοποία και έδωσε για αυτό το λόγο το όνομα αφού έτσι τονίζει την προσοχή στη λεπτομέρεια.
Στον κινητήρα πάμε από τον W16 στον V16 που έχει ετοιμαστεί σε συνεργασία με την Cosworth. Μιλάμε για 8.3 λίτρα και τρία ηλεκτρικά μοτέρ μαζί με τον V16 για ένα σύνολο 1800 hp!
Αυτό σημαίνει πως το Τourbillon κάνει το 0-100 σε δύο δεύτερα ενώ έχει και… αυτονομία με την μπαταρία του για περίπου 50 χιλιόμετρα.
Και έτσι πηγαίνεις με το… τέρας μέχρι την καφετέρια με την μπαταρία.
Στα υπόλοιπα, τι να πούμε. Μιλάμε για κομψοτέχνημα.