Η Honda ανακοίνωσε έναν περίεργο συνδυασμός υλικών: το αλουμίνιο και το ατσάλι μαζί ειδικά για τις πόρτες των αυτοκινήτων ειδικά για μειωμένο βάρος αλλά και οικονομία.

Honda_door_panels

Για να ενωθούν δε μαζί αυτά τα ανόμοια υλικά, μια σειρά από τεχνολογίες χρησιμοποιούνται ώστε να αποφευχθεί η διάβρωση (electrical corrosion) αλλά και η αλλαγή της σύσταστης με τη θερμότητα αφού τα δύο υλικά έχουν άλλες συνθήκες συστολής και διαστολής.

Honda_3DLock_seam

Με τη νέα τεχνολογία υπόσχονται και βελτιωμένα χαρακτηριστικά του οχήματος αφού το βάρος μιας πόρτας μειώνεται κατά 17% σε σχέση με συμβατικές ατσάλινες πόρτες. Επιπλέον μπορεί και μεταφέρεται το βάρος περισσότερο στο κέντρο του οχήματος.

Από τα πρώτα οχήματα με τη νέα τεχνολογία θα είνα το Acura RLX τον Μάρτιο τοθ 2013…