Η γνωστό για το ‘επαγγελματικό’ της δίκτυο, η LinkedIn Corp., θα δώσει $90 εκατομμύρια για το Pulse, ένα εργαλείο για παράδοση και παρουσίαση νέων σε φορητές συσκευές…

Pulse_iOS

Η εταιρία λέει πως θα πληρώσει το 90% σε μετοχές και το 10% σε μετρητά για το πρόγραμμα που ανήκει στην Alphonso Labs Inc. όπως είπε σήμερα. Η εταιρία είχε συσταθεί το 2010 από τους Akshay Kothari και Ankit Gupta όταν ήταν σπουδαστές στο Stanford και η LinkedIn θέλει έτσι να ισχυροποιήσει το δικό της προϊόν για όσους αναζητούν ειδήσεις.

Το Pulse έχει περισσότερους από 30 εκατομμύρια users με ενεργοποιημένες apps σε 190 χώρες και 750 εκδότες έχουν το content μέσω του Pulse διαθέσιμο όπως λέει το Bloomberg.