Το Buick LaCrosse Hybrid είναι ένα ακόμη δημιούργημα που έβγαλε από την φαρέτρα της η General Motors για την αγορά των υβριδικών. Με την τεχνολογία eAssist technology διαθέτει μια μπαταρία 115-volt ιόντων λιθίου και ένα 15-kilowatt ηλεκτρικό μοτέρ για να αυξάνεται η οικονομία στην κατανάλωση κατά 25% σε σύγκριση με το σημερινό τετρακύλινδρο LaCrosse. Αυτό βγάζει 16 χιλιόμετρα το λίτρο σε μεικτή χρήση…

Κατά την επιτάχυνση το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 15 ίππους και 79 λίβρες ροπής για να κινηθεί το LaCrosse ενώ το eAssist φροντίζει να γίνει ομαλά η μετάβαση στον κινητήρα της βενζίνης. Φυσικά υπάρχει και ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα αλλά και start/stop σύστημα. Σε πλήρη εργασία το σύστημα αποδίδει 182 ίππους…

Αν και μετατροπή κανονικού σεντάν είναι λύση…