… για τα 50 χρόνια.

Το νέο μοντέλο θα έχει ένα νέο six-mode με τεχνολογία MotoGP Traction Control System (TCS) για το 2012 που θα έχει και ECU (Engine Control Unit) με νέα χαρτογράφηση.

Άλλες αλλαγές για την YZF-R1 είναι κοσμητικές με νέο τιμόνι και άλλα σημεία στήριξης για τα πόδια. Το δε Traction Control χρησιμοποιήθηκε με “πληροφορίες από την νικήτρια YZR-M1 του MotoGP” όπως λέει η δήλωση της εταιρίας.

 

Υπάρχουν δε έξι επίπεδα traction control ή μπορεί κανείς να ‘κλείσει’ τον έλεγχο πρόσφυσης εντελώς. Ταυτόχρονα, μηχανή έχει και διαφορετικές επιλογές mapping μέσω του Variable Map Function, ενώ η 2012 YZF-R1 συνολικά δίνει 21 επιλογές ρύθμισης για τον… hardcore αναβάτη.

Μια special έκδοση ενός θρυλικού μοντέλου…